linaNuotr. asmeninio archyvo

Komunikacijos ir strategijos ekspertė, įmonės Šveicarijoje savininkė, verslo plėtotoja ir tokių organizacijų kaip „Moterys kalba“ bendraautorė ir įkūrėja.

Komunikacijos ekspertei Linai Petravičiūtei, kuri vos prieš kelerius metus išvyko į Šveicarijos kalnus naujam savęs atradimui, teko viską pradėti nuo nulio – mokytis kalbos, megzti kontaktus, ieškoti darbų, net kurti nuosavą verslą. 

Lina sako, kad startuoti niekada nevėlu, tereikia suprasti savo stipriąsias ir silpnąsias puses, gebėti jas kontroliuoti, ir visų svarbiausia – neignoruoti. Ekspertės stiprioji pusė visada buvo komunikacija socialiniuose tinkluose bei asmeninio įvaizdžio formavimas. Tai puikūs įrankiai, kurie padėjo augti ne tik Lietuvoje, bet ir Šveicarijoje.

Lina šiuo metu dirba ir turi įmonę Šveicarijoje, kur veda mokymus įmonėms „Corporate Online Cummunication“ – darbuotojų elgesys asmeniniuose puslapiuose, ir kaip stiprinant darbuotojų asmeninę komunikaciją, galima pasiekti stiprių įmonės įvaizdžio formavimo rezultatų bei paskatinti darbuotojų lojalumą. Nors ir dirbdama užsienyje, dažnai Liną galite sutikti ir Lietuvoje, kur ji noriai dalinasi savo patirtimi. „Noriu pasidalinti savo patirtimi, kaip žingsnis po žingsnio formuojant ir kontroliuojant komunikaciją jūs galite kryptingai siekti savų tikslų: naujo darbo, paaukštinimo, verslo plėtros, ir pan. Ženkime pirmuosius žingsnius kartu –  kartu visada smagiau ir drąsiau!“ – pasakoja Lina.


PRANEŠIMAS. Tu esi Galimybė. Kaip kurti asmeninį įvaizdį ir komunikuoti socialiniuose tinkluose?

Ieškaisi darbo? Nori gauti paaukštinimą? Pradėti verslą, bet neturi tinkamų ryšių? Naudojiesi socialiniais tinklais, bet nežinai ką su jais veikti? 

Mes dažnai girdime apie socialinėje medijoje tykančius pavojus, taip pat esame pripratę prie nusistovėjusių socialinės medijos naudojimo stereotipų, kurie sparčiai keičiantis darbo ir verslo rinkai ima mus klaidinti. Tad kurdami turinį ir bendraudami „online“ kartais pridarome daugiau bėdos nei naudos.

Socialinė Medija gali būti ir galimybė. Galimybė kurti, augti ir pradėti iš naujo tiek profesinį, tiek asmeninį kelią. Pranešimo tikslas – padėti suprasti esamas klaidas ir aptarti sunkiausią asmeninio įvaizdžio dalį: tinkama komunikaciją, strategijos pasirinkimus ir tikslingą turinio kūrimą. 

Pranešimo metu:

  • Asmeninis įvaizdis kasdienybėje – neišnaudotos galimybės.
  • Nuo ko pradėti? 5 pagrindinės taisyklės kuriant asmeninio įvaizdžio strategiją. 
  • Turinio kūrimas. Ką sako jūsų profiliai apie jus? Kaip kurti tinkamą turinį? Pavyzdžiai ir priemonės.
  • Ryšių kūrimas „online” – trūkumai ir privalumai. Kaip „prisibelsti” iki reikiamo asmens? 

ĮSIGYTI BILIETĄ