egidija talaliene

EGIDIJA TALALIENĖ

Psichologė, psichoterapeutė, įsisąmoninimu grįstos psichologijos (Mindfulness) bei naudingų įpročių trenerė, išmanios nemokamos programėlės „Antistresiniai pratimai“ idėjos ir turinio autorė, „Mintys patogiam kūnui“ programos vadovė, VšĮ Atsakingo verslo ir mentorystės institutas direktorė.


PRAKTINĖS DIRBTUVĖS. Atsparumo stresui treniruotė. Kaip neturint laiko jo turėti daugiau?

Daugelį mūsų pakerta, išsekina kova, skubėjimas, priešinimasis viskam, kas mums atrodo neteisinga ar neatitinka mūsų troškimų. Ir minėtus veiksmus dažniausiai atliekame autopilotu.

Autopilotas reikalingas, kad pavyzdžiui, vairuotume automobilį ir negalvotume kokią pavarą perjungti. Kiekvienas autopilotu valdomas įkvėpimas leidžia mums miegoti naktį ir neuždusti. Autopilotu mirksime, kad akys visuomet būtų sudrėkintos ir galėtų funkcionuoti.

Tačiau gyvenime, versle ar darbe yra situacijų, kuriose tik išjungus autopilotą įmanoma pasiekti  milžiniškų tikslų, rekordų,  patirti  ypatingų potyrių ar išlaikyti stabilumą  mūsų laikmetyje, įgavusį  VUCA vardą (akronimas iš anglų k. – volatility, uncertainty, complexity, and ambiguity) – kintamumas, neapibrėžtumas, sudėtingumas ir dviprasmiškumas.

Užsiėmimo metu atliksite dėmesingumą, atjautą bei emocijų priėmimą lavinančias praktikas. Gausite atsakymus, kaip savo gyvenime gyventi klestėjimo, o ne „išgyvenimo“ režime. Suprasite, kodėl neturint laiko vienintelis būdas turėti jo daugiau – sustoti pauzei.


Nori išgirsti gyvai? Bilietai čia!