1140x550

Kviečiame į dešimtąjį „Išdrįsk pradėti“ bendraminčių susitikimą.

Susitikimo tema – STORYTELLING: ISTORIJŲ PASAKOJIMAS.

Mes dažnai neprisimename faktų, tačiau atmintyje įstringa gyvos, vaizdingos, tikros istorijos. Tyrimai rodo, kad apie 65 proc. mūsų kasdienių kalbų sudaro būtent istorijos ir apkalbos. Kaip patraukti savo pašnekovo dėmesį, kaip įtraukti į istoriją, kaip išlaikyti klausytojo susidomėjimą ir įsiminti – tai geros istorijos pasakojimo menas. Menas, prie kurio gali prisiliesti ir tu jau spalio 23 dieną „Išdrįsk pradėti“ susitikime kartu su „Go Vilnius“ vadove Inga Romanovskiene ir viešo kalbėjimo ir kūrybinio mąstymo įgūdžių trenere Viktorija Matusevičiūte.

Susitikimo metu visi kartu:

  • Išgirsime, kaip kuriamos įsimintinos ir paveikios istorijos;
  • Išsiaiškinsime, kokią galią tau suteikia istorijų pasakojimas kaip įrankis;
  • Įsivardinsime pagrindines istorijų pasirinkimo ir pasakojimo rekomendacijas;
  • Papasakosime savo istorijas naujai – įtraukiančiai ir įsimintinai;
  • Pagerinsime savo bendravimo įgūdžius ir padidinsime pasitikėjimą savimi, nes būsime geriau pasiruošusios tiems 65 proc. mūsų kasdienių kalbų!

Vakaro turinys:

ĮKVEPIANTIS POKALBIS su viešnia Inga Romanovskiene. Rinkodaros profesionalė, kuri per daugiau nei 15 metų darbo patirtį kartu su komanda sukūrė ne vieną įsimintiną komunikacinę žinutę, po kuria slypi istorija. Užsienio piliečiai tikriausiai nežino faktų apie Vilnių, tačiau, Ingai tapus Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadove, jie jau žino, kad Vilnius pakvietė vakarienės „Ronaldo ir Messi“, kad Vilnius – Europos G taškas, ir kad Vilnių galima apeiti pėsčiomis (angl. „Walkable Vilnius“). Kaip kuriamos tokios drąsios, įtraukiančios ir įsimintinos žinutės? Kokią istoriją jos pasakoja?

STORYTELLING: ISTORIJŲ PASAKOJIMO DIRBTUVĖS su Viktorija Matusevičiūte. Viešo kalbėjimo ir kūrybinio mąstymo įgūdžių trenerė, OVC Consulting partnerė, organizacijų psichologė Viktorija Matusevičiūtė pasidalins praktinėmis žiniomis apie storytelling‘ą – gebėjimą pasakoti įtraukiančias, paveikias ir įsimintinas istorijas. Šios metodikos teorinių ir praktinių žinių moteris sėmėsi dirbdama ir gyvendama JAV, Olandijoje, Kipre ir Lietuvoje. Jau daugiau kaip 9 metus specialistė dirba organizacijų konsultavimo ir mokymų srityje.

Dirbtuvių metu aiškinsimės:

  • Kaip tinkamai pasirinkti norimą papasakoti istoriją, kuri būtų adekvati bei aktuali situacijai ir pašnekovui?
  • Kaip sudėlioti istoriją? Kuriuos dalykus svarbu paminėti, pabrėžti, o kuriuos galima praleisti?
  • Kaip papasakoti istoriją įtraukiančiai ir aiškiai bei išlaikyti klausytojo susidomėjimą?

Viktorijos teigimu, storytelling‘as yra naudingas ne tik siekiant didinti pardavimus, pasakojant istorijas apie savo organizaciją, produktus ir paslaugas, kitus klientus, bet ir asmeniniame gyvenime.

„Istorijos neformaliuose pokalbiuose su draugais ar artimaisiais tiesiog daro mus įdomesniu, gyvesniu, spalvingesniu pašnekovu, padeda megzti emocinį ryšį ir pasitikėjimą,“ – įsitikinusi viešojo kalbėjimo ir kūrybinio mąstymo įgūdžių trenerė.

JAUKI ERDVĖ IR LAIKAS BENDRAVIMUI! Leiskite sau atsipalaiduoti ir praleisti vertingą vakarą dešimtajame  „Išdrįsk pradėti“ bendraminčių susitikime, kurio tema –  „STORYTELLING: ISTORIJŲ PASAKOJIMAS“. Pats metas papasakoti savo istoriją!

VAKARO VIEŠNIA

1080x1080 copyVilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė. Šiuo metu didžiausia moters atsakomybė – pristatyti Vilniaus miestą užsienio auditorijai. Kiekviename karjeros etape rinkodaros profesionalė turėjo pasiekimų, kuriais didžiavosi. Augant pačiai, tie pradiniai pasiekimai dabar atrodo savaime suprantami. Pradžioje Inga rūpinosi prekės ženklo pristatymu parodose bei loterijų surengimu norint pritraukti klientą. Laikui bėgant projektai augo. Per šešerius darbo metus su „Maxima“ prekės ženklu rinkodaros profesionalė įgyvendino tokius socialinius projektus, kaip „Ankstukai“, „Didžiuojamės lietuviška kokybe“ ir daugybę kitų, kurie savo laiku buvo priskirti prie geriausiai vertinamų. Moteris džiaugiasi, kad jai palikus savo pareigas, daugelis pradėtų projektų yra tęsiami toliau.

„Kažkuriuo momentu supratau, kad galbūt nei organizacija, nei aš jai jau nebegaliu duoti tiek, kiek galėjau anksčiau. Ir atėjo, kaip ir kiekvienam žmogui ateina, laikas pokyčiams. Man pačiai buvo tikrai didelė dilema – ką daryti. Ką daryt toliau, ir kas toliau? Koks tas brendas, kuris man pačiai būtų įdomus? Tai, kad susikūrė organizacija „Go Vilnius“, ir kad Vilniaus miestas ir savivaldybė nusprendė, kad svarbu vis dėlto užsiimti miesto rinkodara, man pasirodė labai gera galimybe. Kitas dalykas, aš tiesiog gyvenime jau ieškojau prasmės. Viešasis sektorius – ta vieta, kur žmonės tą prasmę atranda.“ – apie karjeros pokyčius pasakoja Inga Romanovskienė.

Po trijų metų darbo, „parduodant“ geras patirtis Vilniuje užsienio svečiams, agentūros vadovė jau gali įvardinti nemažai sėkmingų projektų, tokių kaip „Workation Vilnius“, „Walkable Vilnius“, „Turizmo savanorių programa“, Kalėdinė komunikacija, ir aišku daugiausia susidomėjimo sulaukusi „Vilnius G-spot“ kampanija.

STORYTELLING: ISTORIJŲ PASAKOJIMO DIRBTUVĖS  su Viktorija Matusevičiūte1080x1080

Kalbant apie storytelling‘o praktinę naudą, OVC Consulting partnerė Viktorija Matusevičiūtė  pirmiausia pamini darbinę sritį: „Man asmeniškai istorijos praverčia susitikimuose su klientais ir partneriais – padeda jiems labiau pasitikėti manimi ir savimi, sudominti, paskatinti vienaip ar kitaip pasielgti. Jaučiu, kad istorijos taip pat padeda mokant kitus, perteikiant didelius kiekius informacijos – labiau sudomina, įtraukia, padeda suprasti ir įsiminti.“

ŠIOS DIRBTUVĖS TAU BUS AKTUALIOS, jei:

  • Dirbi pardavimų ar komunikacijos srityje;
  • Nori patobulinti savo bendravimo įgūdžius;
  • Sieki greičiau rasti sprendimus konfliktinėse ar sudėtingose situacijose;
  • Nori išmokti greičiau užmegzti emocinį ryšį ir pasitikėjimą su draugais ar artimaisiais neformaliuose pokalbiuose.

Viktorijos Matusevičiūtės teigimu, papasakoti turimų istorijų kiekį ir kokybę lemia ne pasakotojo amžius, o tai, kiek patirties jis yra sukaupęs, ir kaip sugeba reflektuoti į jį supančią aplinką, šalia vykstančius įvykius. Paklausta, kokia girdėta istorija labiausiai sužavėjo ją pačią, Viktorija šypteli: „Turiu silpnybę trumpoms istorijoms, žodžio tikslumui ir taiklumui. Labiausiai man įstrigusi – Ernesto Hemingvėjaus šešių žodžių istorija „For sale: baby shoes, never worn“. Lietuviškai gaunasi tik penki – „Parduodama: kūdikio bateliai, niekad nenešioti“.

PROGRAMA
18.00 Atidaromos durys.
18.30 Pasidalijimas naujienomis, dalyvių susipažinimas.
18.45-19.30 Išdrįsau pradėti: įkvepiantis pokalbis su Inga Romanovskiene.
19.30-19.40 Pertrauka.
19.40-21.00 Dirbtuvės su Viktorija Matusevičiūte.

DATA: 2019-10-23, 18:30 val.
VIETA: Viešbutis Artis Centrum Hotel, Totorių g. 23, Vilnius
BILIETO KAINA: 15 EUR; perkant 2 bilietus vienu metu – 24 EUR – keliauti su drauge verta! 😊

Renginio metu bus fotografuojama ir/ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.

Bilietą įsigyti galite čia! 

950x250