aurelija šilinskaitė
Nuotr. asmeninio archyvo
„4noons – 360“ rinkodaros ir komunikacijos agentūros partnerė ir strategė. Startuolio Aichom bendraįkūrėja. 

Per daugiau nei 15 metų patirtį yra įgyvendinusi įvairaus pobūdžio projektų: planavo ir įgyvendino integruotos rinkodaros ir komunikacijos kampanijas SEB banke, kūrė strategijas prekės ženklams, o startuolis Aichom, skirtas sergantiems Alzheimeriu – pirmasis nuo nulio sukurtas prekės ženklas.

Yra dirbusi Europos Parlamente, Briuselyje. Turi renginių ir pardavimo organizavimo patirties IT įmonėse.


PRAKTINIS SEMINARAS: 10 praktinių patarimų, kurie padės kurti savo įvaizdį Facebook, Linkedin ir Instagram

Ką pirmiausiai darote atsikėlę anksti ryte? Kas iš jūsų dieną pradeda nuo patikrinimo, kas nutiko Facebook’e ar kiek žmonių pamėgo nuotrauką Instagram’e? Paskaičiuota, kad vidutiniškai žmogus per dieną praleidžia apie 2,5 val socialiniuose tinkluose. Tai 67,5 val per mėnesį. Apie 810 val per metus. Jei jau sąmoningai pasirinkote apie save atskleisti daug informacijos nebūtinai gerai pažįstamiems žmonėms, gal galime tai daryti tikslingai ir gauti naudos?

Tinkama komunikacija socialiniuose tinkluose gali jums padėti formuoti savo įvaizdį, o tai tiesiogiai pasitarnaus jūsų tikslams – ar ieškosite naujo darbo, partnerių ar bendraminčių, ar kursite,vystysite savo verslą.

Šiame praktiniame seminare sužinosite:

  • Kaip sukurti savo identitetą (kaip save pristatyti) skirtinguose socialinių tinklų paskyrose;
  • Kaip pasakoti istorijas, jog jos trauktų dėmesį;
  • Kokių klaidų vengti;
  • Kaip kelti turinį, kad žinutė pasiektų daugiau žmonių
  • Kaip išnaudoti socialinius tinklus savo tikslams.

 

950x250