rosita kanapeckaitė Nuotr. asmeninio archyvoKarininkė, psichologė – psichoterapeutė. Majorė, konsultuoja ir veda paskaitas Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademijoje. Mindfulness (dėmesingo įsisąmoninimo) instruktorė. 2016 m. baigė Lietuvos sveikatos mokslų universitete trejų metų trukmės podiplomines Kognityviosios elgesio psichoterapijos studijas (4800 val.) ir įgijo psichoterapeuto kvalifikaciją. Dirbdama taip pat taiko schemų terapiją, ACT (Acceptance & Commitment Therapy) terapiją. 2019 m. pabaigusi Rygos universitete podiplomines studijas tapo psichoterapeutų supervizore.

Vaikystėje norėjo būti gydytoja, vėliau – kirpėja (nes trumpiau mokytis), studijavo teisę, vėliau – psichologiją.  „Mokytis yra mano hobis, efektyviai mokytis – įgūdis, o didžioji aistra – išmėginti naujus dalykus. Man patinka disciplina, struktūra, naujovės ir eksperimentai,“ – sako majorė Rosita Kanapeckaitė

„Jei turi tikslą, kuris tau toks svarbus, kad bijai net garsiai pasakyti, pavadink jį eksperimentu su galimybe, jog „nepavyks“. Nevykusį eksperimentą lengviau prisijaukinti nei žlugusią svajonę. Sek paskui TĄ, kuris išmano....ir niekada nenustok BANDYTI,“ – sako lektorė, šiuo metu daug tyrinėjanti sėkmingų žmonių įpročius.


Pranešimas: Kai griūna planas A: kaip išbūti diskomforte?

Ką darysi tuomet, kai motyvacija baigsis ir atrodys, jog TAI NE MAN?! Mokykloje niekas nemokė, kad į gyvenimą yra „Viskas įskaičiuota“ – tad skausmas, kančia ir daug kartų pasakytas „NE“ taip pat. Todėl jei atsisakai tam ruoštis, nusiteik PRALOŠTI.

„Nei vienas iš mūsų nežinom, kas bus rytoj – nauja diena ar naujas gyvenimas. Ir esu įsitikinusi, kad iššūkiai kiekvieno mūsų kelyje pasirodo netinkamu laiku ir tikrai ne tada, kai nėra ką veikti,“ – sako majorė Rosita Kanapeckaitė.

Kai planas A  tampa neįmanomas, reikia „išbūti su tuo“ – net jei norisi bėgti tolyn neatsisukant.

Psichologinis atsparumas – pagrindinis efektyviai funkcionuojančių žmonių įgūdis. Tai realybės priėmimas, nepageidaujamų emocijų atpažinimas ir akistata su jomis realiuoju laiku. Žmonės išsigąsta ne įvykių, o tiesiog bijo emocijų, kurias jam įvykus teks išgyventi. „Emocijos bus nepageidaujamos, sunkios, su laiku tik stiprės, kol taps nepakeliamos ir „aš su jomis nesusitvarkysiu““ – tai spąstai, į kuriuos dažnas papuolame, ko pasekoje imame vengti bandyti, eksperimentuoti ir siekti savo didelių prasmingų tikslų.

Jei nori pasiekti daugiau nei vidutiniškai – turi daryti daugiau nei vidutiniškai. Vadinasi, turėsi išmokti psichologinio atsparumo, t.y. išbūti diskomforte nieko nekeičiant – tai amžinai nesitęs!

PRANEŠIMO VERTĖ

Rosita pasidalins savo patirtimi, žiniomis ir įžvalgomis apie psichologinį atsparumą. Sužinosite, kuo ypatinga efektyviai funkcionuojančių ir atsakymų „kaip“ ieškančių žmonių diena, ir galėsite tai pritaikyti savo kasdienybėje. Taip pat pasisemsite įkvėpimo atsakydami į klausimą: „Ką tu darytum, jei 100 proc. žinotum, kad TAU TIKRAI pasiseks?”

950x250