raminta girdvainė jurgitos kunigiškytės nuotr 4Nuotr. asmeninio archyvoPokyčių trenerė, kognityvinės elgesio psichoterapijos (KET) praktikė. Sertifikuota koučingo specialistė (ICF) ir Points of You trenerė. Pokyčių iniciatyvos „Išdrįsk pradėti“, įkvėpusios jau daugiau nei 3 500 moterų Lietuvoje ir už jos ribų, viena iš įkūrėjų ir organizatorių. 

Jau 5-tus metus Raminta padeda žmonėms realizuoti save, atskleisti savo tikrąjį potencialą ir įgyvendinti trokštamus pokyčius. Vilniaus universitete, Komunikacijos fakultete įgijo bakalauro ir magistro laipsnius, turi 12 metų darbo ir konsultavimo patirtį komunikacijos srityje. Trejus metus dėstė Vilniaus universitete. 2015 m. baigė Baltijos koučingo mokyklą ir Points of You trenerio programą, 2019 m. – trejų metų trukmės (4800 val.) Kognityvinės elgesio terapijos (KET) programą (Neuromedicinos institutas), kurioje dėstė žymūs psichoterapijos specialistai iš Europos ir JAV.

Veda individualias ir grupines koučingo sesijas, terapines (KET) sesijas bei mokymus, seminarus grupėms ir organizacijoms, kuria mokymo programas. Skaito pranešimus konferencijose ir moderuoja renginius. Rašo straipsnius žiniasklaidoje. Nuolat tobulina kvalifikaciją – vidutiniškai 80 dienų (700 val.) per metus skiria mokymuisi, siekdama teikti kuo geresnę pagalbą žmonėms.


Pranešimas: Kaip įveikti atidėliojimą?

Kaip dažnai atidedi svarbius darbus? Ir užsiimi paprastesne/ malonesne veikla? Pavyzdžiui, vietoj svarbaus skambučio nusprendi pascroll‘inti Facebook‘e? Nors išvengus nemalonaus darbo laikinai tampa lengviau, nepadaryta užduotis greit sugrįžta su dar didesniais sąžinės priekaištais ir dar didesniu pasipriešinimu ją atlikti. 

Tai vadinama atidėliojimu arba prokrastinacija. Ir išties tai nieko bendro neturi su tinginyste ar negebėjimu būti produktyviam, kaip dažnai galvojama. Atidėliojame, nes taip sukonstruotos mūsų smegenys, jos vengia bet kokio diskomforto esamajame laike ir daug mieliau renkasi malonumą. O pasiteisinimų atidėliojimui randame lengvai – „esu pernelyg pavargusi“, „neturiu tam laiko“, „nesu pakankamai gera“, „dar tam nepasiruošusi“ ir t.t. 

Atidėliojame visi, ir tai absoliučiai žmogiška. Vis tik tai tampa blogiu, kai nuo to pradeda stipriai kentėti mūsų gyvenimo kokybė. Verta suklusti, kai atidėliojami kasdieniai darbai, neišsiųstas laiškas, vienas antras trečias nenuėjimas į treniruotę tampa ĮPROČIU ir priveda prie to, kad atidėliojame SAVO SVAJONES. Atidėliojame savo GYVENIMĄ.

Pranešime sužinosite:

  • Kokios atidėliojimo priežastys?
  • Kokia atidėliojimo nauda ir žala?
  • Kaip keisti klaidingus įsitikinimus?
  • Kaip išmokti tvarkytis su kylančiu diskomfortu?
  • Kokios strategijos veiksmingos norint atidėliojimą paversti VEIKSMU?

PRANEŠIMO VERTĖ. Pranešime gausite žinių, įrankių ir motyvacijos įveikti atidėliojimo įprotį. Lektorė pasidalins savo asmenine patirtimi ir psichologinėmis žiniomis – kognityvinė elgesio psichoterapija (KET) turi daugybę efektyvių būdų dirbant su prokrastinacija.

950x250