laura2Nuotr. asmeninio archyvoŠiandien mes  turime daugybę atsakomybių darbuose ir šeimoje, keliame sau ir kitiems aukštus reikalavimus, gyvename įtampoje, didžiuliame tempe ir informacijos sraute, o tai atneša skaudžias pasekmes. Kai stresas pradeda valdyti mūsų gyvenimą, pirmiausia gauname signalus per kūną – pradeda kamuoti įvairūs skausmai, raumenų įtampos, dažniau sergame. Nuotaika suprastėja, daromės išsiblaškę, tad sunku susikaupti darbui ir atrasti motyvacijos. Kenčia santykiai su aplinkiniais ir tiesiog… nustojame jausti gyvenimo džiaugsmą.

Gera žinia, kad atsparumą stresui galima išsiugdyti. Vienas iš kelių būdų  – įvaldyti kompetenciją giliai atsipalaiduoti, medituoti ir kontroliuoti savo dėmesį. Ne vienerius metus medituojantys žmonės dažniau išgyvena pikines smegenų būsenas, kuriose yra būdingas itin aukštas efektyvumas ir problemų sprendimas. Į šias būsenas savo darbuotojus siekia įvesti progresyviausios pasaulio organizacijos, tokios, kaip „Google” ar JAV karinio jūrų laivyno „jūros ruoniai“. 

Vis tik išsiugdyti teisingus atsipalaidavimo įpročius gali būti nelengva. Pirmiausia, gali kilti pagundų stresą malšinti ne visai sveikais atsipalaidavimo metodais (cigaretėmis, alkoholiu, medikamentais, kofeinu ar saldumynais), o, dažnu atveju, kitų būdų žmonės mažai ir žino. Todėl atsipalaidavimo pratimai turėtų tapti kasdieniniu įpročiu. Pamažu šios praktikos pradeda teikti tiek džiaugsmo ir naudos, kad darosi sunku jų nedaryti. Nauda visapusiška – didesnis atsparumas stresui, daugiau energijos ir kūrybiškumo, efektyvesnis mokymasis ir darbas, geresnė imuninė sistema, atmintis ir sveikata, miegas. 

Seminaro metu praktiškai išmėginsite skirtingų atsipalaidavimo būdų, iš kurių išsirinksite savo favoritus, juos „parsinešite namo“ ir taikysite savo kasdienybėje. laura3Nuotr. asmeninio archyvo

Seminaro turinys:

  • Atsipalaidavimo būdų įvairovė
  • Kaip atsirinkti sau tinkamiausius atsipalaidavimo būdus?
  • Atsipalaidavimo metodų praktinis išbandymas: autogeninė treniruotė, vizualizacijos, sąmoningo buvimo meditacija, raumenų tempimo pratimas ir kt.

Po šio praktinio seminaro TU:

  • Sužinosi pagrindines atsipalaidavimo būdų grupes;
  • Būsi praktiškai išbandžiusi daug efektyvių atsipalaidavimo metodų;
  • Galėsi išsirinkti sau individualiai geriausiai tinkančius atsipalaidavimo metodus;
  • Gausi motyvacijos formuoti naujus atsipalaidavimo įpročius. 

Laura Rimkutė – verslo psichologė, lektorė, „Triple O Consulting“ partnerė ir konsultantė. Psichologų sąjungos narė, sertifikuota EuroPsy psichologė. Psichologiją studijavo Lietuvos ir Suomijos universitetuose. Turi daugiau nei 10 metų patirtį dirbant organizacijų konsultavime ir vystyme. Veda streso valdymo seminarus didelėms žmonių grupėms ir organizacijų vadovams bei komandoms. Streso valdymo tema praktiškai dirba jau 12 metų. Nuolatinė pranešėja didžiausiose Lietuvos konferencijose, straipsnių autorė psichologijos leidiniuose. 

„Gyvenime mėgaujuosi procesu. Tą patį darau ir tada, kai dirbu – vedu mokymus, o tai jau darau ilgus metus. Jaučiu, kad tai yra mano pašaukimas. Mano tikslas – padėti žmonėms atskleisti ir išnaudoti vidinį potencialą, kurį turi kiekvienas. Tai darau mokymų metu subtiliai prisiliesdama prie įvairiausių žmonių, juos įkvėpdama, motyvuodama augimui, pokyčiams ir meilei sau,” – pasakoja Laura.

Streso valdymas, įsiklausymas į save – ne tik Lauros profesinio domėjimosi sritis, tai ji taiko savo gyvenime, tad pati spinduliuoja vidine ramybe: „Mano darbo su žmonėmis stilius nėra triukšmingas. Aš moku klausytis, išgirsti ir padedu atsiskleisti. Aš įkvepiu kitus ne psichologinių manipuliacijų technikomis, o nuoširdumu ir pozityvumu. Mėgaujuosi procesu ir natūraliai užkrečiu tuo mėgavimusi tuos, su kuriais esu drauge. Anksčiau būčiau pavadinusi save perfekcioniste, bet, po ilgai trukusių sąmoningų pastangų, dabar galiu teigti, kad moku sau leisti būti netobula, pažeidžiama ir mylėti save.” Laura kviečia leisti sau patirti šią būseną – pirmiausia susipažįstant su praktiniais būdais, kaip atsipalaiduoti ir labiau išgirsti save. 

birstonas 1140x300