Pranešėjai

Smiltė Juraitė

Smiltė Juraitė

STABILUMAS

Smiltė Juraitė - kažkada buvusi ambicinga, darbo valandų neskaičiuojanti, sėkmingai karjeros laiptais lipusi viešbučių vadovė, dabar – aktyvi 4 vaikų mama, koučingo specialistė, lektorė. Ji veda mokymus ir paskaitas charizmos bei asmeninio marketingo temomis ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje – Danijoje, Suomijoje, Prancūzijoje, Portugalijoje ir Belgijoje.

Žingeidumas, entuziazmas ir noras padaryti „daugiau, geriau, labiau“ – daugelis taip galėtų apibūdinti nuolat geros nuotaikos nestokojančią Smiltę. Karjeros kelyje jai yra tekę vadovauti didesniems nei 100 žmonių kolektyvams, kuriuose dažnai būdavo viena jauniausių pagal savo amžių. Tai skatino nuolat mokytis ir tobulėti, dirbti su didesniu entuziazmu, netaupant nei laiko, nei jėgų užsibrėžtiems tikslams pasiekti. 

Anksti pradėtas sėkmingos karjeros kelias Smiltei padovanojo ne tik nuostabias pažintis, puikią vadovavimo patirtį, užaugino „raumenis“ taip reikalingus valdyti įmonės procesus, bet jis taip pat pareikalavo sumokėti iširusios pirmosios šeimos kainą, o nelėtinamas tempas darbe atitolino draugų ir pomėgių ratą. Būtent tada Smiltė pirmą kartą susidomėjo darbo ir gyvenimo balanso paieškomis, ėmė kelti klausimus ar tai apskritai įmanoma ir kaip padaryti, kad jėgų, entuziazmo ir laiko užtektų visoms svarbiausioms gyvenimo sritims.

PRANEŠIMAS: MOTERIS, VADOVĖ, ŽMONA, MAMA: GYVENIMO BALANSO PAIEŠKOS ŽONGLIRUOJANT VAIDMENIMIS

Savo pranešime Smiltė kels klausimą ar yra įmanomas moters gyvenimo ir darbo balansas, o taip pat dalinsis patirtimi apie šio balanso paieškas savo gyvenime. Ji kalbės apie tai, kodėl yra svarbu įvardinti ir įvertinti svarbiausias savo gyvenimo sritis bei rasti tai, kam reikėtų skirti daugiausiai dėmesio, laiko, pastangų ir savo dėmesio. 

Smiltė sako, kad visos mes ieškome kelių į visavertį ir turiningą gyvenimą, siekiame kuo geriau atlikti visus savo vaidmenis, kuriais buvome apdovanotos. Moteris, sutuoktinė, partnerė, mama, draugė, sesuo, dukra, darbuotoja, visuomenės narė – visi šie vaidmenys persipynę ir vienas su kitu tiesiogiai sąveikaujantys. Tad ko reikia, kad galėtume atskirti, kas svarbu ir kas svarbiausia, kam privalu skirti savo dėmesį ir kas gali palaukti?

PRAKTINIŲ DIRBTUVIŲ TEMA: ASMENINIS "BRANDING'AS". KAIP PATRAUKTI, SUŽAVĖTI, ĮTIKINTI IR PARDUOTI?

Asmeninis brand‘as ir nuosekliai vykdoma komunikacija leidžia Jums išsiskirti iš minios, atkreipti dėmesį į tai, kuo esate unikalus, kuo esate kitoks nei kiti tos rinkos dalyviai. Paprastai tariant, tai patraukia Jūsų potencialių klientų dėmesį ir atveda Jums juos „iki durų“. Tik tada turite galimybę realiai parduoti savo prekes ar paslaugas, įtikinti klientą savo ekspertiškumu ir viską atlikti taip, kad klientas sugrįžtų bei rekomenduotų Jus kitiems. 

Dirbtuvių metu kalbėsime:

  • Kas yra asmeninis branding‘as?
  • Kodėl tai svarbu?
  • Kokią vertę asmeniui tai kuria?
  • Kaip teisingai iškomunikuoti savo paslaugų ar prekių kuriamą vertę klientui?
  • Kaip išskirti savo tikslinę rinką?


Taip pat aptarsime asmens įvaizdžio ir reputacijos klausimą brand‘o kūrime bei jų įtaką klientų pritraukimui, bendravimo efektyvumui ir rekomendacijų gavimui.

Vertė: Dirbtuvių dalyvės išsiaiškins nuo ko pradėti kurti asmeninį brand‘ą, o taip pat susidėlios kontrolinį priemonių sąrašą asmeninio brand‘o kūrimui.

Bilietas - Tavo pirmas žingsnis! Pirkti bilietą čia.